Tento blog si fakt zamiluješ Mrkající !

Jak začít, skončit , přestat ? :)

9. ledna 2016 v 9:43 | PIGgirl
Takže čauvec lidičky ... Mrkající
Někdy chcete ... MÍT, ZAČÍT , PŘESTAT, ODNAUČIT SE , NAUČIT SE , UDĚLAT, NEUDĚLAT, SKONČI, UKONČIT atd. a nevíte jak na to ??? tady jsou asi nejvyhledávanější otázky a odpovědi !! Užijte si Usmívající se

Jak se učit ???
*místem pro učení by měl být nelépe tvůj vlastní pokoj nebo klidný a stabilní kout
*před učením pořádně vyvětrej
*teplota v místnosti by měla být kolem 19 stupňů Celsia
*osvětlení by měla zajistit jedna 60W žárovka (v lampičce)
*nejvhodnější pro učení je ticho (nezapomeň si přepnout mobil na tichý režim). Pokud potřebuješ zvukovou kulisu, pusť si při učení tichou hudbu s cizojazyčným textem
*učení v posteli moc vhodné není, tělo ji vnímá jako místo odpočinku. Když to nejde jinak a jsi tak zvyklý, mysli na pravidelné přestávky. Vstaň a něco dělej. Zkus se ale někdy učit vsedě u stolu a pak porovnej, co je lepší.
*předem si připrav nějaké pití
*"Ukliď si ten binec!" Potřebuješ tužku, sešit a pomůcky při ruce, hledáním se budeš zbytečně rozptylovat. Úklid stolu zabere 10 minut a fakt to pomůže. (www.infoabsolvent)


Jak skončit s prokrastinací ???
Upravte svou mysl
Mnoho článků doporučuje software, který umí blokovat v určitý čas určité stránky. Můžete se tak třeba od devíti do pěti vyhnout Facebooku, což by vám teoreticky mělo urychlit jakoukoliv práci, kterou u počítače musíte udělat.
Opomíjí to ale základní vlastnost prokrastinace: nezpůsobuje ji prostá existence Facebooku nebo webových her. Vaše mysl bude hledat únik vždy, když se bojí práce, nebo je jí frustrována. Musíte tedy změnit nastavení své mysli, nikoli svého počítače (www.psychologie.cz)
Jak přestat chrápat ???
Změna pozice při spánku
  • Je dobré spát v chladné, vyvětrané místnosti - 16 - 18 stupňů Celsia.
  • Zbavte svou ložnici rušivých zvuků a světel, aby vás nemohlo nic náhodou vzbudit.
  • Má-li chrápající problémy s usínáním, vyplatí se poslouchat nahrávky relaxační hudby nebo uklidňujících zvuků přírody.
  • Sklenice teplého mléka před spaním může napomoci klidnému nočnímu spánku - mléko je bohaté na tryptophan, přírodní aminokyselinu, která působí jeho mírné sedativum.
  • Pokud někdo chrápe jen v leže naznak, může zkusit experimentovat s různými polohami při spánku. Jeden způsob je: usínejte vleže na břiše, paži si položte pod polštář a hlavu na ni.
  • 2) Omezení kouření
    Kouření přispívá k chrápání tím, že způsobuje následující změny:
  • Zvyšuje produkci hlenu v nose a hrdle.
  • Dráždění a nabíhání sliznice v hrdle a horních cestách dýchacích.
  • Podráždění plic, které zvyšuje bronchiální sekreci.
  • Omezuje přijímání kyslíku plícemi.
  • 3)Omezení alkoholu (www.zdravi.doktorka.cz)


Takže toto by byli 3 tipy a doufám, že vám pomůžo ... Vybírala jsem vážně ty nejvyhledávanější :)
Takže čauvec lidičky ... PIGgirl :@)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 9. ledna 2016 v 17:44 | Reagovat

Mléko bych proti chrápání nedávala. Zahleňuje totiž a pak by člověk možná chrápal ještě víc.

2 piggirl piggirl | 11. ledna 2016 v 20:01 | Reagovat

[1]: No to víš to ten internet :D :p

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama